مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 15:452023-10-31دانش

حضور بیش از 10 نفر از اساتید دانشگاه های قم در لیست پژوهشگران برتر دنیا


مدیر پژوهش دانشگاه قم از حضور بیش از 10 نفر از اساتید دانشگاه های قم در لیست پژوهشگران برتر دنیا خبرداد و گفت: از استان قم در مجموع 16 نفر در لیست یک ساله 2022 قرار دارند، - ایسنا/قم مدیر پژوهش دانشگاه قم از حضور بیش از 10 نفر از اساتید دانشگاه های قم در لیست پژوهشگران برتر دنیا خبرداد و گفت: از استان قم در مجموع 16 نفر در لیست یک ساله 2022 قرار دارند،  که از دانشگاه قم 6 پژوهشگر، از دانشگاه آزاد قم 5 پژوهشگر، از دانشگاه علوم پزشکی قم 3 پژوهشگر و از دانشگاه صنعتی قم 2 پژوهشگرحضور دارند.

دکتر علی احسانی مدیر پژوهشی دانشگاه قم، در خصوص نحوه انتخاب پژوهشگران دو درصد و یک درصد برتر جهان، عنوان کرد: در دنیا ناشران مختلفی وجود دارند که یکی از معروفترین آن ها Elsevier است که دو پایگاه مهم scopus و ScienceDirect دارد که می تواند تمام خروجی های خود را در این مجموعه ارائه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و نقل از روابط عمومی دانشگاه قم، وی ادامه داد: پایگاه scopus هم دیتا بیس و هم آنالیز آماری بسار خوبی دارد از این جهت می توان از آن برای مقایسه افراد، کشورها و گروه های مختلف استفاده کرد.

مدیر پژوهشی دانشگاه قم، افزود: در 4 سال اخیر گروه علم سنجی در دانشگاه استنفورد از دیتاهای Scopus استفاده کرده و آن ها را آنالیز می کند، زمانی که گروه های علم سنجی درحال آنالیز موضوعی هستند بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 10 نفر از اساتید دانشگاه های قم در لیست پژوهشگران برتر دنیا

حضور بیش از 10 نفر از اساتید دانشگاه های قم در لیست پژوهشگران برتر دنیا